Інструкція користувача
інтерактивного електронного додатка до підручника
Структура додатка
Інтерактивний електронний додаток (далі — додаток) містить такі інформаційні блоки (сторінки):
- головна сторінка додатка, що складається зі змісту підручника та іншої інформації про нього;
- сторінки, що відповідають пунктам підручника;
- варіанти інтерактивних підсумкових завдань.
Навігація по сторінках
Для навігації використовується навігаційна панель, яка розташована у верхній частині екрана додатка.
Виклик меню: натисканням на кнопку зліва можна викликати головне меню додатка. З головного меню можна перейти до головної сторінки потрібного додатка або до цієї інструкції.
Перехід до головної сторінки: натискання на назву підручника в навігаційній панелі здійснює перехід до головної сторінки додатка.
Вибір параграфа: натискання на назву параграфа дає можливість вибрати потрібний параграф та перейти до його змісту.
Вибір пункту: натискання на назву пункту відкриває перелік пунктів підручника та варіантів підсумкових завдань для вибраного параграфа. Це дає можливість перейти на обрану сторінку пункту або варіанта підсумкового завдання.
Сторінка, що відповідає пункту підручника
складається з:
- мультимедійної інформаційної складової – зазвичай це один або декілька відеороликів, у яких показано приклад розв'язання задачі або подаються матеріали, що вивчаються у відповідному пункті підручника;
- інтерактивних тестових завдань для перевірки засвоєного матеріалу.
Інтерактивне підсумкове завдання
Складається із шести (або більше) інтерактивних тестових завдань. Подається у двох варіантах, однакових за складністю.
Перегляд відеороликів
Відеоролики, розміщені в електронному додатку до підручника, містять приклади розв’язування задач або навчальні матеріали.
Відеоплеєр дозволяє дивитися відео, перемотувати та ставити його на паузу. Якщо для засвоєння матеріалу вам потрібно більше часу, ніж відведено у відео, скористайтеся паузою або поверніться до потрібного моменту і прослухайте ще.
Під час перегляду роликів ми рекомендуємо «розгортати» відео на повний екран вашого комп'ютера чи планшета. Для цього натисніть на відповідний значок, розташований у правому нижньому куті відеоролика.
Оберіть оптимальний рівень звуку. Для цього використовуйте кнопку «Гучність». Щоб збільшити або зменшити гучність, перетягніть повзунок праворуч або ліворуч.
Не рекомендуємо дивитись відео з екрана смартфона через його малий розмір.
Розв’язання інтерактивних завдань
Представлені інтерактивні завдання чотирьох видів:
- Вибрати одну відповідь із запропонованих. Для цього потрібно натиснути на правильну (на вашу думку) відповідь. Правильна відповідь тільки одна. Поки не натиснуто кнопку «Перевірити», ви можете змінити свій вибір – попередню відповідь буде скасовано автоматично.
- Вибрати всі правильні (на вашу думку) відповіді. В умові буде зазначено, що потрібно вибрати всі правильні варіанти. Для того щоб скасувати вибір, потрібно повторно натиснути на нього.
- Ввести відповідь. В умові буде вказано, в якому вигляді потрібно вводити відповідь. Зазвичай це ціле число або десятковий дріб, який необхідно ввести у віконце відповіді.
- Встановити відповідність між набором завдань та відповідей до них. Необхідно перетягнути кожну відповідь (або завдання, якщо вам так зручніше) так, щоб вона була розташована навпроти відповідного завдання. Зазвичай відповідей більше ніж завдань. Невикористані відповіді залишаться навпроти порожніх комірок.
Виконайте завдання та натисніть кнопку «Перевірити» — ви отримаєте інформацію щодо кількості правильних відповідей. Зверніть увагу, що завдання без відповіді вважається невиконаним. Під неправильними відповідями з'явиться повідомлення, яке інформує про характер проблеми та містить посилання на відповідну сторінку підручника.
Зверніть увагу, що на кожному пристрої, а також під час кожної нової спроби скласти тест варіанти відповідей пропонуються в довільному порядку. Будьте уважні!
Догляд за здоров’ям
Зважайте на те, що перегляд відео створює значне навантаження на очі. Тому варто давати відпочинок очам, згідно з рекомендаціями Центру громадського здоров’я МОЗ України.